Z kraju 16 grudnia 2012

Kosmetyczny Tiger

Kosmetyki sygnowane przydomkiem jednego z najlepszych polskich bokserów wchodzą na rynek. Czy zapach prosto z ringu podbije rynek dezodorantów?

\"\"

Kosmetyki, które swoim przydomkiem reklamuje Dariusz Michalczewski obejmują wody toaletowe i antyperspiranty zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że produkty te mają pojawić się na rynku. Teraz znamy już ich cenę oraz firmę obsługującą je marketingowo.

Grupą docelową dla nowych kosmetyków mają być osoby w wieku od 18 do 35 lat, które nie boją się wyzwań jakie stawia przed nimi życie. Ceny nie będą specjalnie wygórowane. Za 100 ml wody toaletowej zapłacić będzie trzeba 47 złotych. Koszt zakupu 150 ml antyperspirantu to około 13 złotych.

Na rynku perfumy Tigera mają rywalizować z kosmetykami produkowanymi przez takie firmy jak Adidas, Rexona, Puma i Axe. Marketingowo nową linię kosmetyków obsługuje Softbox Group. Na chwilę obecną prowadzone są bezpośrednie działania promocyjno-reklamowe oraz działania PR i aktywności na polu mediów społecznościowych.