14.03.2025 10:46

Tomasz Fornal wystąpił w kampanii Rexony

Rexona (Unilever) przygotowała kampanię z udziałem jednego z najpopularniejszych siatkarzy w Polsce – Tomasza Fornala, który ma być wzorem dla innych.

Tomasz Fornal wystąpił w kampanii Rexony
Autor zdjęcia: Rexona

Rexona postawiła na jasny przekaz, który ma dowodzić, że ta marka zapewnia skuteczną walkę z nieprzyjemnym zapachem. Hasłem przewodnim jest slogan: „Nie czekaj na potem, działaj teraz!”.

Założenie twórców inicjatywy jest takie, by Fornal występował w nagraniach, ale też wchodził w interakcje z użytkownikami mediów społecznościowych. Ta współpraca jasno pokazuje, że Rexona stawia na siatkówkę, ten rynek stał się dla niej niezwykle istotny i wkrótce możemy spodziewać się najprawdopodobniej kolejnych partnerstw.

Kto odpowiada za ten pomysł?

Kampanię realizuje agencja 2012. Jak informuje Press, „współpracą z Fornalem i influencerami zajęło się Lettly, a zakup nośników mediowych zrealizowała firma Mindshare„. 

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski