Z kraju 15 września 2011

Gortat promuje sieć restauracji

Marcin Gortat został twarzą reklamową sieci restauracji Sphinx. Wizerunek polskiego koszykarza pojawił się w okolicznościowym menu wydawanym w lokalach.

Specjalnie przygotowane menu pojawiło się w lokalach 5. września bieżącego roku. W środku znaleźć można artykuły na tematy kulinarne i rozrywkowe. W ramach współpracy gwiazdą tego wydania jest znany z parkietów NBA Marcin Gortat.

– Przygotowana przez nas specjalna wersja menu ma być   dodatkowym sposobem prezentowania naszej oferty i komunikowania się z klientami. Zależało nam na połączeniu użytkowej funkcji karty dań z wiedzą i rozrywką podanymi w atrakcyjny sposób. Dzięki temu nasi goście będą mogli nie tylko zapoznać się z ofertą restauracji, ale też znaleźć praktyczne porady kulinarne, przeczytać wywiad ze znaną osobą czy dowiedzieć się, jak wygląda Sphinx od kuchni. Dodatkowe sekcje menu mogą umilić czas oczekiwania na zamówione danie lub też klienci mogą zabrać menu ze sobą i zapoznać się z nim w wolnej chwili – mówi wiceprezes Sfinks Polska, Dorota Cacek.

Warto dodać, iż sieć restauracji Sphinx jest sponsorem koszykarskiej drużyny Łódzkiego Klubu Sportowego, którego inwestorem jest Marcin Gortat. Nie trudno dostrzec powiązania.