Z kraju 10 września 2012

W Łodzi uczą o marketingu sportu

Na początku listopada 2012 roku w Łodzi startują studia podyplomowe \"Dziennikarstwo Sportowe i Marketing Sportu\". Więcej informacji znaleźć można w rozwinięciu.

\"\"
Studia są organizowane przez Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Mają one charakter interdyscyplinarny, a ich celem jest zapoznanie słuchaczy z najważniejszymi zjawiskami związanymi ze współczesnym sportem w aspekcie ekonomicznym, politycznym, społecznym, historycznym i prawnym oraz ze specyfiką zawodu dziennikarza sportowego w środowisku prasowym, internetowym, telewizyjnym i radiowym.

Zajęcia prowadzą nauczyciele akademiccy z Uniwersyteru Łódzkiego oraz znani i cenieni eksperci – praktycy dziennikarstwa sportowego i marketingu sportu (m.in. Janusz Basałaj widoczny na zdjęciu).

Rekrutacja trwa do końca października 2012 r. Szczegóły można znaleźć TUTAJ.