Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju ŁKS szykuje się do rebranding
06.09.2011 20:01

ŁKS szykuje się do rebranding

- Zapewniam kibiców, że zrobimy wszystko, aby odzyskany historyczny herb pojawił się na koszulkach zawodników jak najszybciej - mówi Jakub Urbanowicz, prezes ŁKS.

Redakcja Sport Marketing
Udostępnij
ŁKS szykuje się do rebranding


Historyczny herb ŁKS – tzw. "przeplatanka" – został zlicytowany we wtorek. W licytacji brał udział m.in. Urbanowicz, ale nie on został nabywcą. Potem okazało się jednak, że tajemniczy zwycięzca licytacji to przyjaciel prezesa ŁKS i mniejszościowy udziałowiec spółki. W tej sytuacji właściwie formalnością jest odkupienie herbu przez klub.

Prezes Urbanowicz (na zdjęciu) zapowiada, że stanie się to możliwe szybko, choć nie lada dzień. – Najpierw musimy poczekać na sądowe potwierdzenie licytacji. To niby formalność, ale zapewne potrwa kilka tygodni. Zapewniam kibiców, że zrobimy wszystko, aby herb pojawił się na koszulkach jak najszybciej. Najważniejsze, że historyczny znak wrócił do nas. Teraz czeka nas wiele działań natury prawnej, które będą miały na celu niedopuszczenie do takiej sytuacji, jaką zastaliśmy przejmując klub – mówi Jakub Urbanowicz.

Michał Sieczko, członek rady nadzorczej klubu, który w ŁKS odpowiada za marketing, zapowiada, że rebranding zostanie starannie przygotowany. – Na pewno odpowiednio przygotujemy się do działania po odzyskaniu historycznego znaku ŁKS. Zapewniam wszystkich sympatyków naszego klubu, że nie marnujemy czasu i dyskusje nad konkretnym terminem powrotu do starego herbu rozpoczęły się już w chwili zakończenia licytacji. Musimy wszystko spokojnie wyliczyć i zaplanować – podkreśla. 

herb lks logo sieczko urbanowicz
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Więcej Z kraju

Z kraju

Wisła Kraków rozpoczyna współpracę z SA, AGH, AKF

Wisła Kraków SA, AGH i AKF inaugurują strategiczne partnerstwo w ramach projektu Wisła Kraków Sports Intelligence Hub. Redakcja Sport Marketing
Wisła Kraków rozpoczyna współpracę z SA, AGH, AKF
Zgodnie z tradycją Polski Związek Piłki Nożnej planuje uczcić kolejną okrągłą rocznicę powstania federacji. Już w grudniu, z okazji 105-lecia Związku, odbędzie się międzynarodowa konferencja, która będzie okazją do wymiany doświadczeń wszystkich przedstawicieli środowiska piłkarskiego z Polski i zagranicy. Wydarzenie odbędzie się 3 grudnia w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie.
Z kraju Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie! Redakcja Sport Marketing
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Z kraju Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę Redakcja Sport Marketing
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}