Zbawienia nie było
Choć Euro 2012 miało dobry wpływ na branżę turystyczną to nie przyniosło zbawienia polskiemu biznesowi – przedsiębiorcy nie mają powodów do zadowolenia.
– Na wiosnę, przed rozpoczęciem mistrzostw, przedsiębiorcy deklarowali, że oczekują z powodu imprezy mocnego jednorazowego finansowego odbicia. Niestety, okazuje się, że nadzieje te zostały zawiedzione – mówi Izabella Młynarczyk z firmy Keralla Research.
Według najnowszych wyników badań przeprowadzonych przez firmę Izabelli Młynarczyk polscy przedsiębiorcy nie odczuli pozytywnego wpływu Euro 2012 na kondycję finansową swoich firm.
78% z nich przyznaje, że Euro 2012 nie miało żadnego wpływu na ich biznes. 10% przedsiębiorców twierdzi, że Mistrzostwa Europy pomogły im zarobić natomiast aż 11% jest przekonanych, że Euro 2012 było dla nich finansową pułapką.