Oglądalność Euro 2012
Finał Euro 2012, pomiędzy Hiszpanią, a Włochami, oglądało na wszystkich dostępnych kanałach Telewizji Polskiej 11 milionów widzów. Sporą widownię miała wersja 3D.
Łącznie na antenie TVP1, TVP Sport i TVP HD, mecz obejrzało 10,984 milionów widzów, przy średnim udziale w rynku na poziomie 69,54%. W szczytowym momencie, widownia zatrzymała się na 12,630 milionach fanów futbolu.
Telewizja Polska pierwszy raz w swojej historii udostępniła transmisję wydarzeń sportowych w technologii 3D. Spotkanie w tej wersji obejrzało 175 tysięcy widzów.
Najchętniej oglądanym meczem zakończonego wczoraj turnieju była potyczka Polaków z Rosjanami (ponad 14,5 mln widzów). Na podium znalazły się wyłącznie mecze naszej kadry narodowej, bowiem drugi był pojedynek z Czechami (14 mln) i Grekami (13,3 mln).