Tour de Pologne nadciąga
Zwycięzcy poszczególnych klasyfikacji będą po każdym etapie dekorowani na podium trykotami w kolorach: żółtym, biało-czerwonym, czerwonym oraz magentowym.
Na koszulce lidera klasyfikacji generalnej, czyli żółtej, pojawi się tradycyjnie Skandia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – główny sponsor Tour de Pologne.
Biało-czerwony trykot Lang Team to nowość. Ma symbolizować polską flagę i zastąpi zieloną koszulkę, którą zdobywa lider klasyfikacji punktowej.
Najbardziej aktywny kolarz tradycyjnie założy czerwoną koszulkę, jej sponsorem jest Fiat. Firma towarzyszy wyścigowi od blisko 20 lat i dostarcza samochody na całą imprezę.
Z kolei najlepszy „góral” wyścigu zakłada na siebie koszulkę w kolorze magentowym, które to barwy utożsamiane są ze sponsorem Tauron Polska Energia.
Warto także pamiętać o Banku BGŻ, który wyróżniał będzie na podium zwycięzcę każdego etapu.
A tak promowane jest 69. Tour de Pologne, który odbędzie się w dniach 10 – 16 lipca: