Z kraju 24 czerwca 2012

Tour de Pologne nadciąga

Już niebawem odbędzie się 69. Tour de Pologne. Poznaliśmy nie tylko sponsorów poszczególnych koszulek, ale także spot promujący imprezę.

\"\"
Zwycięzcy poszczególnych klasyfikacji będą po każdym etapie dekorowani na podium trykotami w kolorach: żółtym, biało-czerwonym, czerwonym oraz magentowym.

Na koszulce lidera klasyfikacji generalnej, czyli żółtej, pojawi się tradycyjnie Skandia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – główny sponsor Tour de Pologne.

Biało-czerwony trykot Lang Team to nowość. Ma symbolizować polską flagę i zastąpi zieloną koszulkę, którą zdobywa lider klasyfikacji punktowej.

Najbardziej aktywny kolarz tradycyjnie założy czerwoną koszulkę, jej sponsorem jest Fiat. Firma towarzyszy wyścigowi od blisko 20 lat i dostarcza samochody na całą imprezę.

Z kolei najlepszy „góral” wyścigu zakłada na siebie koszulkę w kolorze magentowym, które to barwy utożsamiane są ze sponsorem Tauron Polska Energia.

Warto także pamiętać o Banku BGŻ, który wyróżniał będzie na podium zwycięzcę każdego etapu.

A tak promowane jest 69. Tour de Pologne, który odbędzie się w dniach 10 – 16 lipca: