Co myślicie o Fakcie?
W sobotę - 20 sierpnia bieżącego roku - rozpocznie się kampania reklamowa dziennika \"Fakt\". Wezmą w niej udział znani sportowcy i artyści.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem "Co Pan/Pani myśli o Fakcie?". Jej motywem przewodnim mają być szczere wypowiedzi znanych osób, pytani nie dostaną bowiem za udział w reklamie honorarium. Symboliczna kwota zostanie wpłacona przez Axel Springer Polska na wskazany przez nich cel charytatywny.
Na zabranie głosu w dyskusji na temat dziennika zgodzili się Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk, Piotr Kupicha oraz Grażyna Szapołowska. Wizerunek sportowców i artystów pojawi się w telewizji, w kinach i tytułach prasowych wydawanych pod egidą Axel Springer Polska.
Monika Pyrek oznajmia na plakatach, że "Fakt jest, jak sport: czasem rekreacyjny, czasem ekstremalny!". Krzysztof Włodarczyk zaś dodaje: "Fakt to okrutna gazeta – nieraz".

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Święto lekkoatletyki w barwach adidasa. Marka partnerem technicznym Diamentowej Ligi w Polsce
Marka adidas dołącza do grona oficjalnych partnerów technicznych Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej. Mityng poświęcony pamięci mistrzyni olimpijskiej w rzucie młotem należy do elitarnego cyklu Diamentowej Ligi – najbardziej prestiżowych zawodów lekkoatletycznych na świecie. Co roku gromadzi dziesiątki tysięcy fanów lekkiej atletyki na Superauto.pl Stadionie Śląskim. Tegoroczna edycja odbędzie się 16…



