Co myślicie o Fakcie?
W sobotę - 20 sierpnia bieżącego roku - rozpocznie się kampania reklamowa dziennika \"Fakt\". Wezmą w niej udział znani sportowcy i artyści.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem "Co Pan/Pani myśli o Fakcie?". Jej motywem przewodnim mają być szczere wypowiedzi znanych osób, pytani nie dostaną bowiem za udział w reklamie honorarium. Symboliczna kwota zostanie wpłacona przez Axel Springer Polska na wskazany przez nich cel charytatywny.
Na zabranie głosu w dyskusji na temat dziennika zgodzili się Monika Pyrek, Krzysztof Włodarczyk, Piotr Kupicha oraz Grażyna Szapołowska. Wizerunek sportowców i artystów pojawi się w telewizji, w kinach i tytułach prasowych wydawanych pod egidą Axel Springer Polska.
Monika Pyrek oznajmia na plakatach, że "Fakt jest, jak sport: czasem rekreacyjny, czasem ekstremalny!". Krzysztof Włodarczyk zaś dodaje: "Fakt to okrutna gazeta – nieraz".
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!