UPC z promocją na Euro 2012
Każdy chce zarobić na ME w piłce nożnej. Operator telewizji kablowej UPC z okazji Euro 2012 promuje ofertę telewizji cyfrowej w pakiecie od 54 zł.

Kampania wspiera akcję promocyjną "Kibicuj z UPC, telewizja cyfrowa z nagrywarką w pakiecie za 54 zł". Ci, którzy zdecydują się na skorzystanie z promocji mogą liczyć na darmowy dostęp do pakietu HBO przez pół roku.
Kampania promuje głównie serwisy o tematyce sportowej, ale nie stroni także od pakietów motoryzacyjnych, finansowych i filmowych.
Euro 2012 może okazać się szansą na zwiększenie ilości abonentów. Wszystko zależy od tego, kto zaoferuje lepsze warunki. UPC w dużych miastach z pewnością może stać się najbardziej atrakcyjne podczas Euro 2012.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.