Z kraju 4 sierpnia 2011

Wojtek Szczęsny w spocie Canal+

Rozpoczęła się kampania reklamowa „Futbol jest w sercu. Mecze w Canal+” wspierająca pozycjonowanie Canal+ jako stacji z najbogatszą ofertą piłkarską.

Kampania, w której udział wziął Wojciech Szczęsny wystartowała w sierpniu i obejmie reklamę telewizyjną wspartą komunikacją radiową i działaniami w Internecie obejmującymi m.in. największe portale, w tym także specjalną akcję w serwisie społecznościowym Facebook.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Integrated. Odpowiedzialnością za media obarczony został natomiast dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Stacja Canal+ wygrała 100 procent telewizyjnych praw do najbardziej prestiżowych polskich rozgrywek piłkarskich – T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie spotkania, na żywo i w jakości HD zobaczą wyłącznie abonenci Canal+. Oprócz tego stacja pokaże relacje z meczów najlepszych lig europejskich: angielskiej Premier League, hiszpańskiej La Liga, włoskiej Serie A i francuskiej Ligue1, które Canal+ oferuje na podstawie długoletnich umów licencyjnych na wyłączność.

Poniżej spot reklamowy z udziałem bramkarza Arsenalu Lonydn, Wojciecha Szczęsnego: