Z kraju 1 kwietnia 2012

\”Wielki futbol na dużym ekranie\”

Producent elektroniki użytkowej – firma Sharp rozpoczęła kampanię reklamową swoich telewizorów. Wykorzystuje w niej Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.

\"\"
Ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Biq Aquos. Firma Sharp postanowiła skorzystać z faktu, że jest oficjalnym sponsorem Euro 2012. Promowane w tej akcji modele odbiorników są oficjalnymi telewizorami UEFA Euro 2012.

Kampania prowadzona będzie w Internecie (między innymi na portalu Onet.pl), w telewizji (w TVN i TVN24 przed i po programie Sport po głównym wydaniu Faktów pojawią się billboardy sponsorskie) oraz w prasie.

Akcja prowadzona pod tytułem "WIelki futbol na dużym ekranie" potrwa do końca maja 2012 roku. Za planowanie kampanii online odpowiada Reprise Media. Lokalizacją layoutów reklamowych zajęła się agencja Essenzia.