Z kraju 28 marca 2012

Sport Evolution trzeci rok z marką Reebok

Reebok będzie kontynuował współpracę z agencją marketingu sportowego Sport Evolution. Umowa będzie obowiązywać do końca roku.

\"\"
Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne marki w obszarze runningu i triathlonu.

Do zadań agencji należeć będzie m.in.: PR produktowy, współpraca z kluczowymi dla klienta mediami, zaplanowanie i realizacja działań sponsoringowych oraz prowadzenie stoiska promocyjno-sprzedażowego marki Reebok poczas największych targów i imprez biegowych w kraju. Zaplanowano również akcje skierowane do dynamicznie rozwijającej się społeczności triathlonistów w Polsce.

Celem prowadzonych działań będzie wsparcie kluczowych produktów marki oraz budowa jej wizerunku w oparciu o rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy CrossFit, stanowiący centralny element nowej, globalnej kampanii Reebok "Nadeszła Rewolucja w Treningu". Celem kampanii jest zmiana sposobu, w jaki ludzie na całym świecie postrzegają, definiują i doświadczają fitness oraz pokazanie, że CrossFit oferuje to wszystko, co kochają w sporcie.

Za obsługę klienta z ramienia agencji Sport Evolution odpowiedzialni będą Piotr Jakóbik, Michał Drelich i Marcin Mikusek. Umowa obowiązuje do końca roku. Agencja współpracuje z klientem od 2010 roku.