Z kraju 10 sierpnia 2020

Plus500 głównym sponsorem Legii Warszawa

Międzynarodowa spółka Plus500 została nowym głównym sponsorem Legii Warszawa. Wraz z początkiem sezonu 2020/2021 logo firmy będzie widniało na przedniej części koszulki aktualnych Mistrzów Polski.

Czołowa internetowa spółka Plus500 (broker kontraktów różnicy kursowej CFD), notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, podpisała z Legią 2-letnią umowę, z opcją przedłużenia na kolejny rok. Szerszej publiczności marka Plus500 jest znana od 2015 roku, kiedy to została sponsorem głównym Atletico Madryt. Legia jest dopiero trzecim europejskim klubem piłkarskim w portfelu sponsorskim spółki, po tym jak marka związała się w czerwcu br. z mistrzem Szwajcarii BSC Young Boys.

Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak wyjątkowym klubem, jakim jest Legia Warszawa. Kontynuujemy w ten sposób nasze zaangażowanie we wspieranie profesjonalnego sportu i sponsoring najwyższej klasy mistrzowskich klubów na całym świecie. Współpraca z Legią pomoże nam konsekwentnie wzmacniać międzynarodową rozpoznawalność marki Plus500, a także zwiększy znajomość naszej firmy wśród klientów w Polsce, która jest dla nas ważnym rynkiem o dużym potencjale – mówi David Zruia, Prezes Plus500.

Bardzo się cieszę, że Plus500 jako międzynarodowa instytucja działająca na globalnym rynku finansowym, dostrzegła potencjał marketingowy Legii jako najbardziej utytułowanego klubu oraz najsilniejszej polskiej marki sportowej i zdecydowała się wspólnie z nami budować swoją pozycję w naszym rejonie Europy. Plus500 jest nie tylko liderem swojego rynku, ale jako główny sponsor Atletico Madryt jest także doświadczonym partnerem piłki nożnej na najwyższym europejskim poziomie. Tym bardziej jestem dumny z naszej współpracy, która dowodzi, że pozycja oraz sukcesy Legii zostały docenione w skali międzynarodowej – powiedział Dariusz Mioduski, prezes zarządu oraz właściciel Legii Warszawa.

Współpraca z Fortuną i Królewskie niezagrożona

Niezależnie od podpisanej umowy, Legia Warszawa kontynuuje strategiczną współpracę z Fortuna Zakłady Bukmacherskie. Od początku sezonu 2020/2021 Fortuna otrzyma miano sponsora oficjalnego Legii Warszawa, a logotyp firmy zostanie przeniesiony na tył koszulki meczowej, zastępując logotyp marki Królewskie, która z kolei będzie teraz eksponowana na rękawku.

Bardzo doceniamy współpracę z naszymi wieloletnimi i sprawdzonymi partnerami, tym bardziej cieszę się, że wspólnie znaleźliśmy rozwiązania, które pozwolą nam na istotne zwiększenie przychodów sponsoringowych Legii. Traktuje to jako kolejny przykład zaangażowania i lojalności wobec klubu, za co gorąco dziękuję. Pozyskanie nowego, działającego w globalnej skali sponsora to potwierdzenie, że Legia rozwija się nie tylko sportowo i organizacyjnie, ale także marketingowo, co jest naszym wspólnym sukcesem – dodał Dariusz Mioduski.

Źródło i fot. Legia Warszawa