W maju kanały sportowe nie miały czym się chwalić
W maju 2020 roku, według raportu serwisu „WirtualneMedia”, liderem oglądalności wśród kanałów sportowych ponownie było TVP Sport.
Jednak udział stacji wyniósł zaledwie 0,30 procent. To o 70,15% mniej niż w analogicznym okresie w 2019 roku.
Na drugiej lokacie uplasował się Polsat Sport z wynikiem 0,20% (spadek o 58,93 proc. względem 2019 r.). Najniższe miejsce na podium uzupełnił Eleven Sports 1 z wynikiem 0,09% (54,55%).
Co ciekawe, największy spadek zaliczył Eurosport 1. Nie dość, że stacja spadła z 3. lokaty na 10., to jeszcze udział zmalał o 90,18%, do 0,04%.
Rzecz jasna, ta sytuacja związana jest z brakiem transmisji z wydarzeń na żywo. W maju sport nadal był w dużej mierze zawieszony z powodu pandemii. W czerwcu sytuacja powoli wraca do normy.