Legia w nietypowy sposób ogłosiła przedłużenie kontraktu
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/05/Karbownik-Legia-min.jpeg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/05/Karbownik-Legia-min.jpeg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2020/05/Karbownik-Legia-min.jpeg)
Przynajmniej takie wrażenie mogli odnieść fani śledzący transmisję. Wszystko było jednak zaaranżowane.
– Legia Warszawa, czyli najbardziej medialny klub w Polsce, od lat zaskakuje kibiców różnymi pomysłami, a publikacje związane z transferami i kontraktami zawodników, to można powiedzieć specjalność naszego komunikacyjnego menu. Te materiały zawsze biją rekordy popularności – mówi rzecznik prasowy klubu, Izabela Kruk.
– Najważniejsze jest dla nas, żeby dostarczać uśmiech naszym kibicom, nawet w tych trudnych dla wszystkich okolicznościach – dodała.
Piłkarz podpisał kontrakt obowiązujący do 2024 roku, co także należy nazwać ruchem biznesowym. W ten sposób Legia zapewniła sobie uzyskanie większej kwoty transferowej za utalentowanego 19-latka, o którego pyta wiele europejskich ligowców.
fot. Legia Warszawa