Nowa oferta marketingowa Warty
Warta Poznań chce, aby każdy zawodnik był dodatkowo wspierany przez pojedynczych sponsorów. Cena? Już od jednego tysiąca złotych w górę.

– Przygotowaliśmy ofertę sponsoringu indywidualnego zawodników Warty. Każda firma może wspomagać danego zawodnika, między innymi za reklamę na koszulce meczowej. W zależności od piłkarza będzie to kosztowało od 1 tysiąca złotych miesięcznie – powiedziała Izabella Łukomska-Pyżalska, prezes Warty Poznań.
Wcześniej ten system przetestował inny poznański klub, Lech. Wówczas swoich sponsorów mieli niektórzy zawodnicy "Kolejorza".
Czy pomysł chwyci? Już za kilka tygodni będzie wiadomo na ilu zawodników Warty znajdzie się chętnych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.