Z kraju 5 marca 2020

Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko

Marka działająca na rynku ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek nawiązał współpracę z Joanną Jędrzejczyk.

Sportsmenka będzie promować produkty Sonko co najmniej przez 2 najbliższe lata.

Umowa Jędrzejczyk z marką obowiązuje od początku marca. Dla polskiej wojowniczki to kontynuacja współpracy z Grupą OSHEE WORLD – zawodniczka w ciągu ostatnich 2 lat była ambasadorką OSHEE, a teraz skupi się na promowaniu produktów z portfolio lidera na rynku m.in. zdrowych przekąsek. Brand planuje w najbliższym czasie ogłosić specjalne akcje i konkursy dla kibiców Jędrzejczyk.

– Ogłoszenie współpracy traktuję jako dobry prognostyk przed jedną z najważniejszych walk w mojej sportowej karierze. Cieszę się, że mogę promować markę, która wspieranie świadomego stylu życia ma zakodowane w swoim DNA. W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ produkty Sonko kierowane są do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego, jak ja sama – podkreśla Joanna Jędrzejczyk.

– Joanna jest prawdziwą ikoną swojej dyscypliny i wzorem dla kibiców z całego świata. Jesteśmy dumni, że w sportowym roku 2020 wzmocni drużynę ambasadorów Sonko, w której od maja zeszłego roku gra już Krzysztof Piątek. Razem z Joanną przygotujemy dla fanów wiele niespodzianek. Już teraz zachęcamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych – dodaje Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska.