Hołowczyc promuje piwo bezalkoholowe
Krzysztof Hołowczyc, znany polski kierowca rajdowy, został twarzą nowej kampanii reklamującej piwo Tyskie 0,0%.
Bezalkoholowy wariant piwa marki należącej do Kompanii Piwowarskiej będzie reklamy hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”.
– Do udziału w tej kampanii nie trzeba było mnie długo namawiać, ponieważ jest zgodna z moimi przekonaniami i programem założonej przeze mnie fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W moim odczuciu Tyskie 0,0% to idealna alternatywa dla kierowców, którzy lubią smak piwa, ale jednocześnie chcą być odpowiedzialni na drodze – wyjaśnił Krzysztof Hołowczyc.
Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, internet, a także outdoor i działania PR.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!