Z kraju 4 marca 2020

Legia prezentuje chatbota

Legia Warszawa występująca w PKO Bank Polski Ekstraklasie zaprezentowała nową formę komunikacji.

To chatbot działający w Messengerze, do którego dostęp może uzyskać każdy fan poprzez aplikację lub pisząc wiadomość prywatną do Legii na jej oficjalnym facebookowym koncie.

"Bot rozumie pełne zdania wysyłane w wiadomościach przez użytkowników oraz pojedyncze słowa, a następnie udziela natychmiastowej odpowiedzi na pytania. W komunikacji z botem można także używać głównego menu, czyli karuzeli z najważniejszymi tematami związanymi z życiem Legii: m.in. informacjami o aktualnym sezonie, zawodnikach i ofercie Legia FanStore, szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi zakupu biletów, karnetów czy kart kibica, oraz najświeższymi, oficjalnymi newsami publikowanymi przez klub na stronie www lub w social media. Każdy kibic, który nie chce, by ominęła go jakakolwiek informacja o Legii, może zapisać się w bocie do powiadomień i otrzymywać legijną „prasówkę” o wybranej przez siebie porze dnia” – czytam na oficjalnej stronie klubu.

Jednak za pośrednictwem chatbota Legia będzie także prowadzić quizy. Już teraz są dostępne konkursy o historii klubu, stadionu, czy współczesnych sukcesach. Za rozwiązanie quizu fani otrzymują kody rabatowe na produkty partnera bota, marki TCL.