Decathlon ulepsza sport
Wystarotwała nowa kampania promująca sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową Decathlon.

W dzałaniach marka podkreśla, iż jej celem jest ulepszanie sportu, ale zarazem rozwój i postęp są przede wszystkim zależne od sportowca.
Spoty promocyjne dotyczą turystyki wysokogórskiej, kolarstwa szosowego i biegania w maratonach. Można je oglądać w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Przy okazji prowadzona będzie aktywacja, która umożliwi płacenie za sprzęt… aktywnością fizyczną. Po wejściu na dedykowaną stronę i udokumentowaniu, że nowy sprzęt Decathlon ulepszył uprawianie sportu klienci mogą otrzymać nawet 100 procent zwrotu za zakupy, do 500 zł. Te działania wystartują w połowie lutego.
Za akcję odpowiadają agencje Przestrzeń, MullenLowe MediaHub i Hope.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.