Potentaci z Lubelszczyzny łączą siły
Przed rozpoczęciem ligowych zmagań w 2020 roku dwa najbardziej utytułowane i popularne kluby Lubelszczyzny postanowiły połączyć siły.
Górnik Łęczna i Motor Lublin zawarły porozumienie, dzięki którego spotkania ligowe obu zespołów nie będą ze sobą kolidowały tak, aby kibice nie musieli wybierać, które mecze oglądać na żywo z trybun stadionu.
– Chcieliśmy zrobić coś dla kibiców, którzy mam nadzieję w jak największej liczbie będą odwiedzali mecze obydwu klubów, wspierając tym samym piłkarzy w walce o najwyższe cele – powiedział Piotr Sadczuk, prezes Górnika Łęczna występującego w 2. lidze piłkarskiej.
Oba kluby przygotowały również promocję na zakup karnetów na wiosenne mecze swoich zespołów. Każdy, kto dokona zakupu karnetu na spotkania jednego wybranego klubu, otrzyma specjalną zniżkę na karnet drugiego z klubów. Ceny karnetów oraz szczegóły promocji zostaną podane w osobnym komunikacie.
– Piłka nożna to dyscyplina, która przyciąga tłumy kibiców, a jak wiadomo, najlepiej kibicuje się ukochanej drużynie na żywo z trybun. Wiąże się to jednak z wydatkiem na zakup biletów czy karnetów. Teraz dzięki naszej inicjatywie spotkania Motoru i Górnika można będzie oglądać w preferencyjnych cenach – dodał Paweł Majka, prezes zarządu Motor Lublin S.A., klubu grającego w 3. lidze piłkarskiej.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
„Football Jersey Friday” – szczytna akcja z udziałem Pogoni Szczecin
W szczecińskim uniwersum przyszedł czas na kolejny ciekawy dzień. Od samego rana piłkarze Dumy Pomorza docierali do klubu w niecodziennym outficie, czyli w swoich ulubionych koszulkach piłkarskich. W ten sposób, w ramach akcji "Football Jersey Friday", klub chciał przyciągnąć uwagę kibiców, a następnie promować świadomość i profilaktykę przeciwko nowotworowi jelita…

![Jakub Kręcidło: Montjuic to nie jest najgorszy stadion na świecie, ale nie ma piłkarskiego ducha [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/J.Krecidlo-768x471.jpg)

