Wisła pozyskała partnera medialnego
Występująca w PKO Bank Polski Ekstraklasie Wisła Płock pozyskała nowego partnera medialnego.

Został nim Portal Płock, który działa na rynku od 2011 roku. Co więcej, to także bezpłatna gazeta „Wiadomości Portal Płock”.
Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/20. Partner w zamian za reklamę na Stadionie im. Kazimierza Górskiego zobowiązuje się do „aktywnego i rzetelnego informowania kibiców o wszystkim, co dzieje się w klubie.”
– Podjęcie współpracy z Wisłą Płock pozwoli odpowiedzieć na oczekiwania kibiców Nafciarzy w kwestii ilości i jakości materiałów dziennikarskich dotyczących klubu. Nie oznacza to oczywiście rezygnacji z rzetelności. Doceniamy działania Wisły, ale media muszą patrzeć obiektywnie na rzeczywistość, a jeśli trzeba, konstruktywnie krytykować. Dotychczasowa współpraca z biurem prasowym i władzami klubu układała się bardzo dobrze, a podpisanie umowy pozwoli jeszcze bardziej ją zacieśnić – powiedział redaktor naczelny Portalu Płock, Michał Wiśniewski.
Warto dodać, że strony współpracowały ze sobą także w sezonie 2012/13.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.