Z kraju 2 października 2019

Szymborskiego nie ma już w Legii

W Legii Warszawa kolejne zmiany. Mikołaj Szymborski po niespełna dwóch miesiącach zrezygnował ze stanowiska dyrektora marketingu klubu.

O jego odejściu najpierw nieoficjalnie informował Krzysztof Stanowski z „Weszło!”. Następnie potwierdziły to „WirtualneMedia”. Zatem przypomnijmy, że Szymborski trafił do Legii w sierpniu. Zastąpił Jerzego Staruchowicza. Do klubu przeszedł z Pernod Ricard, gdzie piastował funkcję global brand director. Wcześniej zbierał doświadczenie w Euro RSCG i Global Media.

Jego następcą został Marek Kaleta. Do tej pory był dyrektorem kreacji w Legii. Teraz ma łączyć obie funkcje.

Jest też szybki awans Mikołaja Wójcika, który na koniec sierpnia przenosił się z „Faktu” do wicemistrza Polski w piłce nożnej. Otóż objął on nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji zewnętrznej. Zarazem nadal ma kierować zespołem medialnym, rozwijać produkcję treści i nadzorować dystrybucję w kanałach wewnętrznych i zewnętrznych. Ma mu podlegać biuro prasowe i media klubowe.