Skoczkowie znów promują Renault
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki motoryzacyjnej Renault z udziałem polskich skoczków narciarskich.

Dawid Kubacki, Kamil Stoch, Jakub Wolny oraz Piotr Żyła po raz trzeci promują francuską firmę.
Działania związane są z akcją „365 Dni Testów Renault”. Odpowiadają za nią agencje Publicis, Publicis DWL i OMD.
– To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault – powiedziała Olga Pilarczyk marketing communication manager east w Renault Polska.
W ramach działań wykorzystano posty na Facebooku oraz Instagramie, a także bumper addy, instastories i gify.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Puchar Narodów Afryki startuje już w ten weekend
21 grudnia br. o godz. 20:00 - to wtedy rozpocznie się Puchar Narodów Afryki 2025. W meczu otwarcia zmierzą się Maroko i Komory. Turniej potrwa do 18 stycznia 2026 r. Wyłącznym nadawcą całych rozgrywek jest po raz kolejny platforma streamingowa MEGOGO. Mecze można oglądać już od pakietu Podstawowego, od 14,99…