Z kraju 5 września 2019

Gwardia Wrocław nadal wzmacniana

Do grona sponsorów pierwszoligowej siatkarskiej Gwardii Wrocław dołączyły kolejne firmy.


Zostały nimi KFC, Militaria.pl oraz Aquapark Wrocław.

– Jesteśmy firmą z Wrocławia, a Gwardia to nieodłączny element naszego miasta. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do odbudowy męskiej siatkówki w stolicy Dolnego Śląska i liczymy na wspólny awans do PlusLigi. Jednocześnie zamierzamy być aktywnym sponsorem, uczestniczyć w życiu klubu. Militaria.pl są obecne podczas wielu wydarzeń sportowych, angażujemy się w różne imprezy. Polska jest mistrzem świata w siatkówce, dyscyplina jest bardzo dobrze odbierana przez kibiców, dlatego projekt Gwardii przyjęliśmy z entuzjazmem i cieszymy się na tę współpracę – mówi Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl.

Z Gwardią Wrocław gra również znana sieć restauracji – KFC. Warto podkreślić, że to drugi sezon w którym wrocławski klub będzie współpracował z tym sponsorem. – W kraju Mistrzów Świata siatkówka jest sportem rodzinnym, a dzięki licznym sukcesom polskiej reprezentacji w piłce siatkowej, w liczbie fanów zaczyna dorównywać popularnej u nas od zawsze piłce nożnej. Cenimy w naszej współpracy z drużyną Gwardii Wrocław pełną pasji grę zawodników i ich nieustającą chęć do poprawiania swoich wyników. Dodatkowo, KFC – jako sponsor Gwardii Wrocław – już drugi rok z rzędu może zachęcać kibiców siatkarskich do aktywnego spędzanie wolnego czasu. To właśnie główne czynniki, które zadecydowały o kontynuacji współpracy – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Apreciation Manager w KFC.

Gwardziści od początku okresu przygotowawczego trenują korzystając z bogatej oferty sportowej Aquapark Wrocław. – Jako wrocławski Aquapark dajemy ludziom radość w postaci rekreacji. Taką radość chcemy widzieć na każdym meczu Gwardii Wrocław. Nowej, odrodzonej, która tak samo jak my – ma bić rekordy i być najlepszym zespołem w Polsce – mówi wiceprezes Aquapark Wrocław, Paweł Rańda.