4F rozpoczyna nową kampanię reklamową
We współpracy z Papaya Films marka odzieży i akcesoriów sportowych 4F należąca do OTCF rozpoczyna nową akcję.

„Wierni sobie” to nie tylko nazwa kampanii, ale i nowe hasło przewodnie brandu.
Zarazem będzie to pierwsza kampania realizowana przez 4F w formie cyklu krótkometrażowych filmów dokumentalnych. Będzie to także zalążek nowej strategii komunikacyjnej.
Pierwsze działania zrealizowana z udziałem Martyny Kotwiły, lekkoatletki i ambasadorki marki.
Następny materiał zostanie opublikowany 23 sierpnia.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Puchar Narodów Afryki startuje już w ten weekend
21 grudnia br. o godz. 20:00 - to wtedy rozpocznie się Puchar Narodów Afryki 2025. W meczu otwarcia zmierzą się Maroko i Komory. Turniej potrwa do 18 stycznia 2026 r. Wyłącznym nadawcą całych rozgrywek jest po raz kolejny platforma streamingowa MEGOGO. Mecze można oglądać już od pakietu Podstawowego, od 14,99…