Z kraju 28 lipca 2019

Sponsor główny zostaje z Widzewem

Zakład Ceramiki Budowlanej Owczary pozostanie sponsorem Widzewa Łódź w sezonie 2019/20. Co więcej, mimo braku awansu, firma zwiększy zaangażowanie.


Na mocy kontraktu logo marki TERMOton będzie nadal eksponowane z przodu koszulek meczowych pierwszej drużyny.

Dodatkowo sponsor główny jego marka obecne będą też na stadionie, m.in. poprzez reklamę w postaci charakterystycznego bannera rozkładanego na środku murawy.

Warto pamiętać, że Rafał Stępień, współwłaściciel firmy jest także w radzie nadzorczej Widzewa Łódź SA.

– Darzę Widzew olbrzymim sentymentem. Kibicuję mu od czasów młodości, dlatego gdy pojawiła się możliwość wsparcia procesu jego odbudowy, długo się nie wahałem. Nasza firma nie zakłada zarabiania na sporcie, ale współpraca z taką marką jak Widzew jest dla niej na pewno wartościowa i sprzyja rozwojowi. Cieszymy się, że możemy utożsamiać się z tak wyjątkowym klubem i być częścią widzewskiej rodziny, a ZCB Owczary ze swoimi produktami mocno zagościła w świadomości kibiców czerwono-biało-czerwonych. Kontynuacja współpracy na kolejny sezon była dla nas sprawą oczywistą. Szybko doszliśmy do porozumienia, dlatego wspólnie przystępujmy do walki o awans do I ligi – podkreślił Stępień w rozmowie z oficjalną stroną klubową.

– W życiu i biznesie najlepsi partnerzy to tacy, którzy myślą poważnie o długim związku i gotowi są być z nami na dobre i na złe. Dla nas kimś takim jest firma ZCB Owczary. Cieszę się, że zdecydowała się pozostać z nami na kolejny rok i nadal pomagać w odbudowie klubu, mogąc jednocześnie stale zwiększać rozpoznawalność swojej marki i produktów wśród kibiców. Jestem przekonana, że ta wieloletnia współpraca daje wymierne korzyści obu stronom i tak samo będzie w najbliższym sezonie – uzupełniła Martyna Pajączek, prezes Widzewa.