Z kraju 12 kwietnia 2019

Arskom odpowiada za komunikację TicketCo w Polsce

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła współpracę z TicketCo, czyli firmą, która kilka dni temu związała się z Legią Warszawa.


TicketCo to norweska firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań płatniczych, biletowych, cashless oraz systemów sprzedaży na wydarzenia sportowe, muzyczne i inne. Umowa dotyczy obsługi PR oraz przyszłych działań z influencerami.

Wspólne działania rozpoczęły się od poinformowania o współpracy TicketCo z Legią Warszawa. Norweska firma wdroży i dostosuje dla piłkarskich mistrzów Polski swój obecny system sprzedaży biletów.

Arskom będzie odpowiedzialny za obsługę PR, aktywację współpracy z Legią i komunikację przyszłych kontraktów klienta w Polsce, a także działania z influencerami sportowymi.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że rozpoczynamy współpracę w Polsce właśnie z Arskom. Znamy projekty oraz ludzi pracujących w agencji, dzięki czemu wiemy, że pracujemy z profesjonalistami. TicketCo na każdym rynku Europy nawiązuje współpracę z liderami, co powoduje, że możemy stawiać sobie nawzajem wysokie wymagania, ale za tym następnie stoi ciężka praca zespołu, aby osiągnąć założone cele. Misją TicketCo na świecie jest „Stworzenie globalnego standardu płatności na eventach” i wierzymy, że Arskom pomoże nam w rozpowszechnieniu tej idei w Polsce. Z naszych obserwacji wynika, że ten rynek w Polsce, podobnie jak w Europie, jest rozproszony i podzielony na dostawców biletów, dostawców płatności, dostawców systemów sprzedaży na eventy. My zadajemy pytanie – po co to rozdrobnienie, gdy można mieć wszystko w jednym systemie? – mówi Tomasz Kowalski, Country Manager TicketCo Poland.

– To dla nas niezwykle ciekawa współpraca, zdecydowanie wpisująca się misję agencji Arskom. Jesteśmy liderami marketingu sportowego, przenoszącymi do świata biznesu sportowe wartości i pomagamy markom stać się mistrzami emocji. TicketCo oferuje kompletny produkt dla kibica czy uczestnika koncertu, wyznaczając nowe trendy w płatnościach bezgotówkowych oraz skupiając różne źródła przychodów z eventów w jednym miejscu. Cieszymy się, że będziemy mogli pracować z tak nowoczesną usługą. Technologie oraz sport to rynki, w których mamy duże doświadczenie, dlatego tym bardziej cieszymy się, że stając się partnerem TicketCo, możemy łączyć kompetencje z obszarów, w których od lat jesteśmy obecni z naszymi działaniami – podkreśla Paweł Sławski, partner zarządzający agencji Arskom.

Za obsługę nowego klienta po stronie agencji odpowiedzialny będzie Mateusz Brzeźniak, Senior Account Executive, wraz z zespołem. Strony nie ujawniają wysokości kontraktu ani okresu, na który umowa została zawarta.