Z kraju 11 marca 2019

Nowe otwarcie dla Rzeszowa?

22 kwietnia na Stadionie Miejskim w Rzeszowie, Żużlowa Reprezentacja Polski zmierzy 
się z drużyną Reszty Świata.


Mecz Polska – Reszta Świata to nowe otwarcie dla rzeszowskiego żużla.

– Myślę, że bardzo dobrze się stało, że możemy współorganizować wydarzenie jakim będzie mecz Polska – Reszta Świata. Kibice w Rzeszowie są zakochani w speedway’u, a to pozwala nam wierzyć, 
że to wydarzenie będzie ogromnym sukcesem zarówno sportowym, jak i organizacyjnym. Dziękujemy firmie One Sport za to, że zdecydowała się na organizację tego spotkania właśnie w Rzeszowie. 
Jako miasto dbamy o obiekt, regularnie modernizujemy go, by był on jak najlepiej przygotowany zarówno dla kibiców, jak i dla zawodników. Cieszymy się, że tradycji stanie się zadość i w „lany poniedziałek” kibice wybiorą się na Stadion Miejski w Rzeszowie – powiedział podczas konferencji prasowej Marek Ustrobiński, zastępca prezydenta miasta Rzeszów.

Współpraca pomiędzy miastem, lokalnymi sponsorami a firmą One Sport układa się dobrze, 
o czym świadczą pełne trybuny na zeszłorocznych zawodach z cyklu Speedway Best Pairs, które odbyły się na stadionie przy ulicy Hetmańskiej.

– Rzeszów i jego entuzjazm nas zachwycił. Widzieliśmy tu tłumy kibiców, którzy byli spragnieni żużla na najwyższym, światowym poziomie. Ludzie w mieście kochają ten sport, dlatego z ogromną przyjemnością wracamy do Rzeszowa – powiedziała Karolina Janowska, członkini zarządu One Sport.

Swój udział w powrocie żużla do Rzeszowa ma także dobrze znana w żużlowym środowisku Marta Półtorak. – Bardzo się cieszę, że miasto wspiera taką inicjatywę, ponieważ mecz Polska – Reszta Świata to sport na najwyższym poziomie. W Rzeszowie jest wielu kibiców, którzy żyją żużlem i z pewnością licznie pojawią się na trybunach – powiedziała prezes Marma Polskie Folie.

Na konferencji prasowej ujawniono także informację, że firma kurierska GLS Poland będzie partnerem meczu w Rzeszowie. – To będzie już trzeci rok, w którym firma GLS Poland będzie wspierać naszych żużlowców. Bardzo chwalimy sobie współpracę z One Sport. Liczymy, że ten sezon dostarczy nam kolejnych medali 
w Monster Energy FIM Speedway of Nations oraz w zawodach drużynowych i indywidualnych – powiedziała Małgorzata Makowska, marketing manager GLS Poland.

Wraz z GLS pojawi się także miasteczko kibica, w którym każdy, niezależnie od wieku znajdzie 
dla siebie odpowiednią atrakcję.