Z kraju 11 marca 2019

Ironman Poland Tour 2019 z nowym wsparciem

Czołowy europejski producent bram garażowych, okien, drzwi i ogrodzeń rozszerza dotychczasową współpracę z organizatorami Ironman Poland Tour.


Wiśniowski, bo to o tej firmie mowa, w 2019 roku nabywa prawa tytularne do zawodów Ironkids w Warszawie i Gdyni.

Ironkids to globalny cykl zawodów dla dzieci, który towarzyszy zawodom Ironman. Dzieci rywalizują ze sobą w krótkich biegach lub aquathlonie. W ubiegłym roku w tych zawodach na całym świecie wystartowało kilkadziesiąt tysięcy dzieci w wieku od 2 do 18 lat.

– Sponsoring zmagań najmłodszych w ramach globalnego cyklu Ironkids znakomicie wpisuje się w strategię rozwoju naszego projektu Be The Winner wspierającego zawodników w ich dążeniach do osiągania jak najlepszych wyników i sprawdzania siebie w nowych dyscyplinach – mówi Irmina Długopolska, odpowiadająca za sponsoring sportowy w firmie Wiśniowski.

Radości z przedłużenia kontraktu i rozszerzenia współpracy o zawody Ironkids nie kryje również Michał Drelich, dyrektor zarządzający agencji Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki Ironman na Polskę.

– Podjęta w ubiegłym roku współpraca z firmą Wiśniowski umożliwiła nam podniesienie poziomu organizacyjnego naszych imprez. Wiśniowski to partner zaangażowany, który sam wychodzi z ciekawymi inicjatywami i pomysłami. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ma charakter rozwojowy i w najbliższych latach przyczyni się do dalszej popularyzacji triathlonu w Polsce i na świecie – mówi Michał Drelich.

Ambasadorem programu Be The Winner jest aktor filmowy i teatralny, Krzysztof Wieszczek, który jako triathlonista zadebiutował w 2017 roku. W tym roku liczy na powtórkę, dlatego postanowił przystąpić do charytatywnej akcji #TRI2help, która towarzyszy zawodom Ironman w Polsce.