Z kraju 24 listopada 2018

Partnerskie Kluby Biznesu z patronem medialnym

Partnerskie Kluby Biznesu, projekt ogólnopolski polegający na tworzeniu Klubów Biznesu przy klubach sportowych, zyskał ciekawe wsparcie.


Otóż zawarto umowę z serwisem Sport.pl, który będzie patronem medialnym.

Partnerskie Kluby Biznesu zrzeszają obecnie 24 sportowe kluby. To przekłada się na członkostwo około 1000 firm. Mogą one brać udział w śniadaniach biznesowych organizowanych nie tylko w klubie, który wspierają, ale też w innych ośrodkach w których PKB działają.

– O marketingu sportowym, który w Polsce niemal nie istnieje, trzeba myśleć w szerszej kategorii. PKB to połączenie sportu, reklamy ale przede wszystkim też wzajemnego biznesu i integracji – powiedział dla Sport.pl Radosław Rogiewicz, twórca Partnerskich Klubów Biznesu.

– W projekcie Partnerskich Klubów Biznesu dostrzegamy jeden z obszarów pozwalających nam rozwijać i popularyzować marketing sportowy w Polsce. To kolejny z etapów budowania przez Sport.pl pozycji lidera rynku mediów w zakresie szeroko rozumianego marketingu sportowego. Zdecydowanie stawiam na tworzenie angażujących treści sportowych, bo autentyczność to wymóg naszych odbiorców. Chcemy tworzyć dla firm innowacyjne projekty komunikacyjne wykorzystujące formaty wideo, angażować influencerów i co istotne wierzymy, że nasza współpraca z Partnerskimi Klubami Biznesu dodatkowo poszerzy zasięg działań w tym obszarze. Stawiamy na edukację rynku wierząc, że ma on potencjał w zakresie komunikacji w sporcie  – dodał Piotr Pietrzak ze Sport.pl.

Projekt się rozwija. Ponoć zainteresowanie wyrażają również kluby z Anglii oraz Czech.