Z kraju 6 listopada 2018

Od Juventusu po GKS Tychy

GKS Tychy występujący w Fortuna 1 Lidze pozyskał nowego sponsora. To firma, która wspiera między innymi Juventus FC.


Kontrakt podpisano z polskim oddziałem Randstad, czyli agencji pracy oraz doradztwa personalnego.

– Randstad, choć działa globalnie, zawsze chce też być blisko kandydatów i klientów na lokalnych rynkach. Wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni, chcemy tworzyć płaszczyznę dialogu pomiędzy pracodawcami i pracownikami – tak jest również w Tychach. Włączamy się w działania wspierające lokalne społeczności. Chętnie uczestniczymy w aktywnościach wpływających na rozwój zawodowy ich członków, ale też na niemniej ważną sferę odpoczynku i czasu po pracy- powiedział Paweł Kasperski, Branch Manager firmy.

Na mocy umowy logo Randstad będzie widoczne na Stadionie Miejskim i Zimowym w Tychach.

– Kolejna, rozpoznawalna na świecie marka dołącza do grona sponsorów GKS Tychy. Wspólnie z firmą Randstad opracowaliśmy plan dwupłaszczyznowych działań, skierowanych za równo do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Jestem przekonany, że odpowiednio prowadzona kampania sponsoringowa, pomoże firmie na realizację jej bieżących celów i pozwoli nam na kontynuowanie tej współpracy w następnych latach – dodał Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.