Z kraju 24 sierpnia 2018

W nowy sezon z nowym logiem

Rottweiler w logo włocławskiego Anwilu przechodzi zmianę. Klub rusza w nowy sezon z odświeżonym logotypem.

Zmiany miały na celu pokazanie, że pies będący symbolem włocławskiego zespołu to dojrzały i doświadczony przedstawiciel swojej rasy. Nie szczerzy kłów, bo każdy rywal czuje przed nim respekt. Wyraz jego oczu i pyska zyskał na powadze. W logo pojawiła się druga gwiazdka symbolizująca drugi tytuł Mistrza Polski. Znak zyskał nowe proporcje, a także bardziej nowoczesną typografię.

 
Autorem projektu jest Kamil Doliwa z Lunatic Agency, który wcześniej projektował logotypy Energi Czarnych Słupsk, AZS-u Koszalin, Twardych Pierników Toruń, ale także Panthers Wrocław, Lowlanders Białystok oraz Angels Toruń.
 
Kamil Doliwa stworzy także całą księgę znaku oraz identyfikację wizualną na bazie nowego logotypu Klubu Koszykówki Włocławek. Co za tym idzie – spójną koncepcję graficzną kibice będą mogli oglądać na strojach zespołu, klubowych grafikach w komunikacji w mediach społecznościowych, klubowym autokarze czy gadżetach, które wkrótce trafią do sprzedaży w Anwil Fan Corner.