Z kraju 27 czerwca 2018

Biżuteria i golf

W tym roku turnieje Ladies Golf Tour będą wspierane przez markę Briju, która została partnerem tytularnym cyklu.

Briju to młoda marka na polskim rynku jubilerskim. – Atrybutem naszej firmy jest własna produkcja, co sprawia, że niemal każdy element od podstaw projektowanej i ręcznie tworzonej biżuterii musi przejść przez wiele etapów pracy, aby ostateczny produkt był naprawdę wyjątkowy. Tak jak wyjątkowe są turnieje kobiece spod znaku Ladies Golf Tour. Cieszymy się, że możemy być częścią tegorocznej jubileuszowej X edycji LGT – powiedziała Patrycja Ślusarek, menadżer marketingu Briju.

Seria Ladies Golf Tour organizowana jest przez komisję wraz z poszczególnymi klubami golfowymi. Zawody mają kategorię III w rankingu PZG, a turniej masters kategorię II. Turnieje adresowane są do wszystkich kobiet bez względu na wiek i prezentowane umiejętności golfowe. Ich celem jest bowiem, poza sportową rywalizacją, integracja zaawansowanych i początkujących zawodniczek.