Z kraju 20 grudnia 2011

Dom mediowy mconnection z Widzewem

Widzew Łódź będzie współpracował z domem mediowym mconnection. Na mocy kontraktu firma będzie odpowiedzialna za poszukiwanie reklamodawców dla klubu.


– Nawiązaliśmy współpracę z mconnection, bo chcemy dotrzeć z naszą ofertą do szerszego grona potencjalnych partnerów biznesowych. Widzew jest bardzo silną marką sportową, za którą stoi rzesza oddanych kibiców. Stawarza to ogromny potencjał do promocji na naszym stadionie i przy naszej drużynie – mówi prezes Widzewa, Marcin Animucki.

– Zdecydowaliśmy się skorzystać z profesjonalnego wsparcia domu mediowego, bo dysponuje znacznie większymi możliwościami dotarcia do firm, których strategia promocyjna jest zbieżna z możliwościami, jakie stwarza Widzew. Cieszy nas też, że mconnection jest firmą z Łodzi, dzięki czemu doskonale rozumie siłę i potencjał Widzewa – dodał Animucki.

Z nawiązania współpracy cieszą się również przedstawiciele mconnection. – Niezmiernie cieszy fakt, że Widzew zaufał naszym możliwościom i doświadczeniu powierzając mconnection pozyskanie partnerów reklamowych. Widzew to klub, który cieszy się ogromną popularnością wśród kibiców nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Wierzę, że w połączeniu z naszą pasją i wsparciem zdołamy sprawić, że coraz więcej firm postawi na transfer pozytywnych emocji kojarzonych z Widzewem, a promocja z tym klubem stanie się nieodzownym elementem w strategiach marketingowych wielu partnerów – komentuje Maciej Kowalczyk, dyrektor zarządzający mconnection.

W gronie partnerów mconnection ma również agencję Ciszewski MSL związaną z marketingiem sportowym.