Z kraju 6 czerwca 2018

Widzew Łódź z mocnym wsparciem

Trzeba przyznać, że Widzew Łódź to marka, która bardzo szybko odzyskuje wigor, co pokazuje zaangażowanie sponsorów.


Co prawda, informacje o niezaangażowaniu się Murapolu jako inwestora mogły trochę ostudzić zapędy, ale szybko okazało się, że klub ma mocne podwaliny.

ZCB Owczary, czyli czołowa firma produkująca pustaki, pozostanie sponsorem głównym trzecioligowca na sezon 2018/19. Co jednak ważniejsze, zwiększy swoje zaangażowanie finansowe aż o 70 procent.

Na mocy kontraktu logo marki TERMOton należącej do ZCB Owczary nadal będzie widnieć z przodu koszulek piłkarzy pierwszego zespołu Widzewa. Zwiększy się zarazem obecność sponsora głównego i jego marki na Stadionie Widzewa. Wciąż będzie promowana w postaci m.in. charakterystycznego bannera rozkładanego na środku murawy, a także nowych bannerów 3D przy linii końcowej boiska.

– To doskonała wiadomość. Zaangażowanie firmy ZCB Owczary idealnie wpisuje się w długofalowe planu odbudowy Widzewa – podkreśla Przemysław Klementowski, prezes Widzew Łódź SA. – Wsparcie ZCB Owczary jest dla nas tym bardziej cenne, że firma jest z nami od samego początku reaktywacji klubu – dodał.