Z kraju 25 marca 2018

Circle K korzysta z kierowców sportowych

Sieć stacji paliwowych Circle K w Polsce pozyskało dwóch ambasadorów reklamowych. Mają promować paliwo milesPLUS.

Kontrakt zawarto z kierowcą rajdowym, Tomaszem Kucharem oraz zawodniczką startującą w driftcie, Karoliną Pilarczyk.

– Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z tak znakomitymi reprezentantami sportów samochodowych w Polsce. Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar to kontrastowe osobowości, reprezentujące dwie zupełnie odmienne dyscypliny – drifting i rallycross. Pomimo różnic, łączy ich pasja do samochodów i wola zwyciężania. Wierzymy, że ich pozytywna energia wzmocni świadomość marki Circle K w Polsce – komentuje Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Circle K.

Działania obejmą internet, w tym aktywności w mediach społecznościowych, wydarzenia, jak i obecność na zawodach.

Co ciekawe, zarazem Circle K zaczyna telewizyjną kampanię reklamową „Motor Opera”. W spocie amerykańska śpiewaczka sopranowa Jenufa Gleich razem z „samochodową orkiestrą” wykonuje słynny utwór „Walkiria” Richarda Wagnera.