Z kraju 1 marca 2018

Ekstraklasa we współpracy z Lagardère Sports

Ekstraklasa S.A. podpisała list intencyjny z agencją Lagardère Sports Poland. Celem jest rozwój w esprocie.


– Widzimy ogromny potencjał esportu, dlatego chcemy podejść do tematu w pełni profesjonalnie i maksymalnie wykorzystać możliwości promocji ligi za pośrednictwem wirtualnych rozgrywek. Z tego względu postanowiliśmy związać się ze światowym graczem, który może pochwalić się szerokim doświadczeniem na tym polu. Wspólnie chcemy stworzyć przyszłościowy projekt atrakcyjny dla klubów, kibiców, a także sponsorów, reklamodawców i nadawców – powiedział prezes zarządu Ekstraklasy, Marcin Animucki.

Lagardère Sports Poland będzie współpracować z Ekstraklasą przy przygotowaniu rozgrywek esportowych, a także przy wypracowaniu założeń i modelu funkcjonowania wirtualnej ligi piłkarskiej, na najwyższym poziomie w kolejnych latach. Firma reprezentowana w Polsce przez Andrzeja Placzyńskiego będzie jednocześnie upoważniona do rozmów z potencjalnymi partnerami tego projektu.

– Esportowa Ekstraklasa to odpowiedź na najnowsze trendy w marketingu sportowym i na zmianę w sposobie konsumowania mediów. Wspólnie z Ekstraklasą pracujemy nad autorskim formatem ligi łączącej świat piłki nożnej i esportu – nie tylko czerpiemy najlepsze wzorce z już istniejących tego typu projektów we Francji, w Holandii, czy w Australii, ale bierzemy też pod uwagę specyfikę lokalnego rynku i różne potrzeby wszystkich grup interesariuszy związanych z Ekstraklasą. Myślę, że można śmiało powiedzieć, że ten projekt to brakujący element polskiego esportu – dodał prezes zarządu Lagardère Sports Poland, Andrzej Placzyński.