Z kraju 24 stycznia 2018

Kibice wybiorą oklejenie autokaru Jagiellonii

STS, sponsor główny Jagiellonii Białystok, uruchomił specjalne głosowanie, w którym to kibice wybiorą projekt graficzny nowego autokaru klubu.


Głos można oddać na jedną z czterech propozycji. Plebiscyt rusza 24 stycznia i potrwa do 28 stycznia do północy. Zwycięski projekt zostanie ogłoszony 29 stycznia. Głosy można oddawać na dedykowanej stronie.

– STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Nasza aktywność zdecydowanie wykracza poza standardowe zapisy umowy i ekspozycję logotypu. Stale organizujemy akcje, które angażują kibiców. Staramy się również wspierać kluby w ich bieżących projektach. W związku z tym zorganizowaliśmy głosowanie, w którym kibice zadecydują o szacie graficznej autokaru Żółto-Czerwonych – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Po raz kolejny dajemy kibicom Jagiellonii Białystok możliwość wzięcia udziału w głosowaniu na najciekawszy według nich projekt graficzny autokaru, którym będą podróżować nasi zawodnicy na ligowym szlaku. Przedstawiamy cztery wizualizacje, spośród których jedna okaże się zwycięska. Mamy nadzieję, że wyłoniony w głosowaniu projekt przypadnie większości do gustu i znów będziemy mogli poszczycić się jednym z piękniejszych autokarów w Ekstraklasie. – dodaje Agnieszka Klim, dyrektor marketingu Jagiellonii.

Nowy autokar, wzorem lat ubiegłych, udostępnia firma Biacomex, natomiast za projekty odpowiada Damian Zajko z IndyGo! Media.