Z kraju 8 grudnia 2017

Kolejna polska firma z europejskim klubem

Firma Wiśniowski, czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, został oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego.


Kontrakt parafowano z Girondins de Bordeaux. Umowa to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.

Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie Matmut Atlantique, czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan.

Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu marka Wiśniowski zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze.

– Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki – powiedziała Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy.

– Klub ma konotację polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – dodaje.

Współpraca obowiązywała będzie do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.