Z kraju 25 listopada 2017

Kolejny krok LFA

Kształtuje się Liga Futbolu Amerykańskiego. Władze odbyły ważne spotkanie z przedstawicielami Ekstraklasy SA.

– Indywidualna nazwa każdej ligi sportowej jest ważnym elementem jej identyfikacji, mającym bardzo duże znaczenie we współpracy z partnerami i sponsorami. Przynależność do unikalnie nazywanej ligi jest równie istotnym elementem budowania długoterminowej strategii rozwoju w każdym z obszarów działalności, szczególnie dla nowo powstających inicjatyw. Po zapoznaniu się z planami rozwoju profesjonalnej ligi futbolu amerykańskiego, postanowiliśmy postawić się w roli doradcy i nakłonić inicjatorów do rozważenia wyboru nazwy nie kolidującej z marką własną Ekstraklasy. Mamy nadzieję że, pozwoli to tej dyscyplinie wyróżnić się w sposób niepowtarzalny, dający wiele możliwości do budowania własnej tożsamości marketingowej – powiedział Marcin Mikucki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Ekstraklasy SA.

LFA chce stworzyć produkt wyróżniający się na polskim rynku sportowym i kojarzył się z futbolem amerykańskim.

Autorem logotypu jest Lunatic Agency, która po raz kolejny zadbała o profesjonalny wizerunek ligi.

Czas pokaże jak rozwinie się ten projekt.