Z kraju 27 lipca 2017

Miedź z bukmacherem i partnerem technicznym

Miedź Legnica, 4. zespół poprzedniego sezonu Nice 1 Ligi, czyni wzmocnienia przed nową kampanią również poza boiskiem.

Klub podpisał kontrakt z Fortuną Zakłady Bukmacherskie. Firma została nowym złotym sponsorem, a umowa przewiduje ekspozycję marki na Stadionie im. Orła Białego, a także wspólne działania marketingowe.

– Partnerstwo z Miedzią Legnica naturalnie wpisuje się w strategię Fortuny Zakładów Bukmacherskich. Chcemy wspierać polski sport i dzielić się emocjami z niego płynącymi z kibicami. Bliższa współpraca z Miedzią Legnica pozwoli nam intensywniej rozbudzać w naszych klientach łączącą nas sportową pasję. Dzięki temu partnerstwu zwiększamy także nasze zaangażowanie w Nice 1 Ligę, którą wspieramy od marca tego roku. Miedź to klub o wielkich ambicjach. Od lat obserwujemy rozwój klubu i podoba nam się sposób budowy drużyny. Wierzymy, że dziś ogłoszona współpraca to początek okresu zwieńczonego upragnionym awansem do Ekstraklasy – powiedział Konrad Komarczuk, prezes firmy, która przez najbliższe dwa lata będzie wspierać Miedź.

Klub ma również nowego partnera technicznego. Została nim niemiecka firma Saller. Co warte podkreślenia, polski dystrybutor marki ma siedzibę właśnie w Legnicy.

I w tym przypadku zawarto kontrakt na dwa lata. Początkowo obejmie on pierwszy zespół, ale docelowo w sprzęcie Saller mają grać także drużyny z Akademii Piłkarskiej Miedzi.

– Miedź to dla mnie klub wyjątkowy. Byłem zawodnikiem Miedzi od 10 roku życia, a wiele lat później, po powrocie do Polski, rozpocząłem w nim także pracę trenerską. Jestem emocjonalnie związany z Miedzią i cieszę się, że firma Saller, którą oficjalnie reprezentuję w Polsce, będzie także ubierać legnicką drużynę – stwierdził Dominik Łysak, szef Saller-Polska.

Ostatnio piłkarze Miedzi występowali w odzieży marki Adidas.