Z kraju 14 czerwca 2017

Piasecki ambasadorem win Cono Sur

Polski kolarz, mistrz świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju – Lech Piasecki został ambasadorem marki Cono Sur – oficjalnego wina Tour de France.


Jest to pierwsza współpraca marki z kolarskim ambasadorem. Współpraca polegać będzie na realizacji działań promocyjnych marki przed oraz w trakcie Wielkiej Pętli.

Ambasadora Lecha Piaseckiego będzie można zobaczyć w serii materiałów wideo ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukażą się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina.

Lech Piasecki to były mistrz świata amatorów i torowy mistrz świata zawodowców. W 1985 roku zwyciężył w Wyścigu Pokoju oraz pięciu etapach Giro d’Italia. W 1987 roku był liderem 1. i 2. etapu Tour de France. Obecnie prowadzi amatorski klub rowerowy „Lech Piasecki TEAM” oraz współpracuje przy organizacji Tour de Pologne.

– Tour de France to nie tylko sportowe emocje, ale także wspaniałe otoczenie i niepowtarzalny klimat. A jak Francja to również i wino. Dlatego wspólnie z marką Cono Sur postaramy się zaprezentować ciekawostki związane z wyścigiem Tour de France w towarzystwie znakomitych win – przyznał Lech Piasecki.

– Wspólnie z panem Lechem Piaseckim, legendą polskiego kolarstwa, postaramy się przybliżyć kulisy Tour de France, aby kibice mogli razem z nami poczuć atmosferę i emocje towarzyszące tej wyjątkowej imprezie – dodała Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A., dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.