Wolska promuje Kenwooda
Katarzyna Wolska, trenerka personalna, będzie promować w Polsce producenta sprzętu AGD, markę Kenwood.
W ramach akcji #KenwoodChallenge będzie ambasadorką linii produktów healthy way of living (wyciskarki wolnoobrotowe, blendery do przygotowywania koktajli i smoothies oraz blendery sportowe Smoothie2Go).
Kampania będzie prowadzona poprzez stronę internetową oraz w mediach społecznościowych marki. Potrwa do 30 czerwca.
Warto dodać, że przez trzy tygodnie uczestnicy akcji będą otrzymywać poprzez komunikator Messenger filmy z treningami, a także porady i przepisy na zdrowe przekąski oraz koktajle.
Za działania odpowiada agencja Grandes Kochonos Digital.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.