Z kraju 11 stycznia 2017

Polsat Sport najlepszy w 2016 roku

Wiemy, który kanał sportowy był najchętniej oglądanym w 2016 roku. Był nim kodowany Polsat Sport.


Polsat Sport w zeszłym roku uzyskał 0,56 procentu udziału w rynku. Choć należy dodać względem roku 2015 był to spadek z 0,64 procenta.

Na drugim stopniu podium uplasował się Eurosport 1 – 0,47 procenta. Na trzeciej lokacie Polsat Sport News. Zmniejszył on udział z 0,52 procent do 0,42 procent.

Miejsce tuż za podium utrzymała TVP Sport. Poprawiła wynik z 0,33 procent do 0,35 procent.

Na dalszych miejscach znalazły się: Eurosport 2 (0,19 proc.), Canal+ Sport (0,14 proc.), Polsat Sport Extra (0,11 proc.), nSport+ (0,09 proc.), Extreme Sports (0,08 proc.), Canal+ Sport 2 (0,05 proc.).