Polsat Sport najlepszy w 2016 roku
Wiemy, który kanał sportowy był najchętniej oglądanym w 2016 roku. Był nim kodowany Polsat Sport.

Polsat Sport w zeszłym roku uzyskał 0,56 procentu udziału w rynku. Choć należy dodać względem roku 2015 był to spadek z 0,64 procenta.
Na drugim stopniu podium uplasował się Eurosport 1 – 0,47 procenta. Na trzeciej lokacie Polsat Sport News. Zmniejszył on udział z 0,52 procent do 0,42 procent.
Miejsce tuż za podium utrzymała TVP Sport. Poprawiła wynik z 0,33 procent do 0,35 procent.
Na dalszych miejscach znalazły się: Eurosport 2 (0,19 proc.), Canal+ Sport (0,14 proc.), Polsat Sport Extra (0,11 proc.), nSport+ (0,09 proc.), Extreme Sports (0,08 proc.), Canal+ Sport 2 (0,05 proc.).
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.