Z kraju 4 listopada 2016

Lewandowscy z tym samym szamponem

Anna Lewandowska dołączyła do swojego męża, Roberta, i będzie promować produkty marki Head & Shoulders. Czy będą wspólne reklamy?


Piłkarz FC Bayernu Monachium i kapitan reprezentacji Polski współpracę z brandem rozpoczął w maju 2016 roku (czytaj więcej >>). Anna Lewandowska, trenerka, specjalista do spraw żywienia, dietetyk i reprezentantka Polski w karate tradycyjnym, dołącza teraz.

– Dziewczyny bardzo często podkradają swoim partnerom części garderoby – to przykład na to, że produkty z założenia dedykowane mężczyznom, sprawdzają się świetnie również u kobiet! – przyznała Lewandowska, która układa diety także dla reprezentantów Polski w piłce nożnej.

– Zawsze wiedziałam, że szampony Head & Shoulders zapewniają ochronę i pielęgnują skórę głowy, jednak produkty z nową formułą Tri-Action to połączenie wysokiej skuteczności z intensywną pielęgnacją włosów – dodała.

Działania PR dla nowej kampanii Head&Shoulders z Anią Lewandowską prowadzone są przez agencję Partner of Promotion, za kreację i strategię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, a dom mediowy MediaCom Warszawa odpowiedzialny jest za zakup i planowanie mediów.

Warto dodać, że Lewandowscy wspólnie wystąpili niegdyś w kampanii T-Mobile.