Z kraju 3 października 2016

Fabiański twarzą BZ WBK

Wystartowała nowa kampania Banku Zachodniego WBK. Do jednego związanego ze sportem ambasadora dołączył bramkarz piłkarskiej reprezentacji.

W działaniach dziennikarza Mateusza Borka wesprze Łukasz Fabiański, na co dzień zawodnik Swansea City AFC.

Bank zadowolony jest z wyników akcji #12zawodnik, którą prowadzono przy okazji turnieju UEFA Euro 2012. Stąd decyzja o dalszym stawianiu na piłkę nożną.

W pierwszej części działań promowane będą „Konta Godnego Polecenia”.

– Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań. Oczywiście kluczowy był sportowy kontekst. Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę. Do współpracy przy nowej kampanii zaprosiliśmy ponownie Mateusza Borka, ale tym razem występuje z nim Łukasz Fabiański, niewątpliwie jeden z bohaterów tegorocznych rozgrywek. Już niedługo będzie można się przekonać, jak ciekawy stworzyli duet – opowiada Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu Banku Zachodniego WBK.

Akcja będzie prowadzona w telewizji, prasie, internecie, na outdoorze oraz w oddziałach banku.

Strategię i kreację przygotowała agencja Red8 Advertising, a za działania w internecie odpowiada Red8 Digital.